FANDOM

Informació General Polítiques
Wikia / nosaltres Termes d'ús
Missió Política de Privacitat
Equip / Staff Llicència
Contacta amb Wikia Creació de wikis
Premsa Descàrrec de resposanbilitat
més... més...
Enllaços d'utilitat

Equip comunitari · Equip de Wikia en català · Equip tècnic · Altres membres · Contractant

A l'actualitat no disposem d'un equip de Wikia en català. L'encarregat de donar suport als wikis en català és l'Equip de Wikia en espanyol. Si us plau, si necessites sol·licitar qualsevol cosa, pots posar-te en contacte amb ells o bé sol·licitar el que necessitis (en català o espanyol) per Especial:Contact.

Altres membresEdit

Encara que no hi hagi un equip de Wikia en català, existeixen altres usuaris que participen a la Central, i amb els quals pots contactar emprant aquesta llengua.

  • CuBaN VeRcEttI - Administrador: aquest usuari és l'Administrador de la Central de Wikia. Oficialment no forma part de l'equip, però és l'encarregat de dirigir i prendre les decisions a la Central, sempre i quant compleixi les polítiques de Wikia i atenent a la paraula d'aquesta comunitat i tots aquells que la formen. Degut a que la Central en català no té gran importància i és un projecte agermanat (i que depèn) de l'espanyol, la tasca d'aquest usuari és la d'intermediari entre la comunitat en català i l'equip en espanyol, a més de prendre decisions internes segons calgui.
  • BroOk - Administrador: aquest usuari també és administrador i s'encarrega del manteniment de la Central i d'ajudar als usuaris que ho necessitin.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori