FANDOM

Wikia

La Central de Wikia en català conté la pàgina d'inici de Wikia i és un punt de reunió per a totes les comunitats de Wikia. Les pàgines d'Ajuda i les polítiques comunes a tots els projectes estan disponibles a la Wikia Central, al costat de detalls del projecte.

El fòrum pot ser utilitzat per als anuncis que importen a tots els projectes, i les seves pàgines de discussió per demanar ajuda de tota la comunitat de Wikia. A la Central de Wikia també es tria el Wiki destacat (actualment, a la versió en anglès n'hi ha un de diferent cada mes).

Les traduccions de les pàgines de la Central de Wikia són molt benvingudes! La gran majoria d'elles (des de la versió en anglès) han de ser posades aquí, i la majoria de les realitzades en altres idiomes s'han d'ubicar a la Central de Wikia en anglès.

La Central de Wikia està disponible en les següents llengües:

Enllaç interwiki Edit

Per enllaçar la Central de Wikia en català des de qualsevol altre lloc de Wikia, pots utilitzar l'enllaç interwiki directe [[w:ca:]] o [[wikis:ca]]. Per enllaçar a wikis de Wikia individuals des d'un altre lloc de Wikia, pots utilitzar [[w:c:nomdelwiki:]] o [[wikis:c:nomdelwiki:]] (aquest últim no funciona des de la Central de Wikia).

Per enllaçar a la Central de Wikia en català des dels projectes Wikimedia, pots utilitzar [[CentralWikia:ca:]]. Per enllaçar un wiki individual des d'un projecte Wikimedia, pots utilitzar [[wikis:nomdelwiki]] o [[WikiaSite:nomdelwiki]].

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori